Vreti sa va inchiriati proprietatea? Va prezentam un ghid pas-cu-pas pentru fiecare etapa in inchirierea unei proprietati:
Pasul 1 – Estimarea valorii chiriei
Scopul locatorului este de a-si inchiria proprietatea la cel mai bun preț posibil, în cel mai scurt timp posibil. Cele mai semnificative considerente pentru stabilirea unui pret de inchiriere al unei proprietati sunt: tranzactiile recente de pe piata pentru proprietati similare si concurenta actuala (proprietati similare care sunt la inchiriere pe piata in momentul respectiv).
Agentul dvs. imobiliar Apollons vă poate oferi informații și va poate consilia Gratuit cu privire la stabilirea valorii chirieri prin prezentarea unei analize de piață concurențiale.
Sunați-ne la 0741.118.119 sau completati formularul de cerere de evaluare a proprietatii .
Pasul 2 – Beneficiezi de servicii de calitate
In cazul in care doriti sa contractati serviciul de Administrare imobile inchiriate Apollons, Consilierul dvs imobiliar se va ocupa permanent de incasarea chiriei lunare, virarea chirieii in contul dvs lunar, de mentenanata imobilului inchiriat, de achitarea la zi a utilitatilor/cheltuielilor de asociatie de catre chirias.
Pasul 3 – Marketarea proprietatii
Pentru a gasi chiriasuk perfect in cel mai scurt timp posibil ai nevoie de o expunere maxima a proprietatii intr-o gamă largă de canale mass-media . Când apelati la un Consilier Apollons pentru a va inchiria proprietatea , veti beneficia de serviciile incluse in pachetele de promovare, care cuprind: expunerea intr-o locatie premium a ofertei pe site-ul www.apollon.ro, promovarea in lista de site-uri partenere: imobiliare.ro, titirez.ro, magazinuldecase, imopedia.ro, etc, publicarea anuntului in cotidianele locale, promovarea in campaniile de newslettere targetate pe clienti si in campaniile SMS.
Pasul 4 – Vizionari cu clienti
Programul de lucru al Consilierilor Apollons este esential pentru a maximiza sesiunile de vizionari a aproprietatii dvs cu potentialii Clienti, chiar daca este peste orele de program sau in weekend.
De fapt, 38 % din vizionaririle cu clientii se fac peste program si la sfârșit de săptămână. Birourile noastre sunt deschise de la 9:00 am- 19:00 pm de luni până vineri și 9 am-14:00 pm sâmbăta. În plus, serviciul de Call Center va sta la dispozitie NON Stop.
Cu o programare in prealabil, la o ora convenabila pentru tine, Consilierul Apollon va veni insotit de Clientii pentru a viziona proprietatea dvs si iti care iti va sta la dispozitie pentru orice intrebare sau alte sfaturi si informatii de care ai nevoie.
Pasul 5 – Primire oferta
Dupa vizionari daca un client este decis sa inchirieze iti va inainta o oferta ta de inchiriere, atat verbal cat si in scris.
Pasul 6 – Oferta acceptata
Odata ce oferta a fost acceptata Consilierul Imobiliar verifica si pregateste actele necesare pentru intocmirea Contractului de inchiriere. La semnarea contractului vei incasa de la chirias contravaloarea chiriei pe o luna si garantia.
Pasul 7 – Incheiere contract
Dupa semnarea Contractului de inchiriere, veti inmana un set de chei catre chirias.
Felicitări, Proprietatea dvs s-a inchiriat !