Atat timp cat faci ceea ce iti place, cu siguranta ca in timp munca ta se va transforma intr-o arta ce iti va aduce rezultatele mult dorite. Foarte important este ca atunci cand lucrezi intr-un domeniu care te atrage sa il perfectionezi ori de cate ori ai ocazia pentru a ajunge la rezultate scontate.
Bineinteles ca nu toti suntem la fel dar o zi obisnuita din viața unui agent imobiliar începe de la prima ora a diminetii cu savurarea unei cafele sau a unui ceai, timp in care verificarea e-mail-urilor si a mesajelor de pe whatsapp sau messanger este prioritara. Apoi un agent profesionist trece la prospectare verificand noile oferte aparute pe softurile de monitorizare a anunturilor proprietarilor. Agentul imobiliar profesionist este intr-o continua miscare si relationare cu clientii. După verificarea programărilor si stabilirea acestora, aceștia își pot aranja programul zilei respective pentru a se adapta la toate actiunile din ziua respectiva planificandu-si in detaliu harta zilei respective pentru a se întâlni cu clienții sau pentru a face vizionari la noile proprietăți pe care le-au adaugat in portofoliu.
Un aspect foarte important care trebuie pregatit, pentru o buna organizare, tot in prima parte a zilei, este acela de a pregăti documentele necesare pentru fiecare activitate pe care a programat-o in decursul zilei respective, cum ar fi materiale de marketing, fise de proprietate sau contracte de vanzare-cumpărare/ inchiriere a proprietății, fise de vizionare, etc.
În jurul după-amiezii, când clienții au pauze de masă sau timp liber, agenții imobiliari pot face ofertare catre clientii pe care ii au in asteptare.
Sarcinile zilnice ale unui agent imobiliar
Sarcinile zilnice ale unui agent imobiliar pot depinde de locul în care lucrează.
Agenții imobiliari pot lucra independent sau într-o agentie imobiliara care le ofera toate instrumentele de lucru necesare desfasurarii activitatii.
Responsabilitățile zilnice ale agenților imobiliari pot implica o varietate de sarcini administrative, de marketing și de comunicare.
Cei care au propria lor afacere imobiliară la inceput de drum isi pot usura activitatea sau imbunatatii serviciile cu ajutorul colegilor agenti profesioniști in procesele de negociere sau tranzacționare pe care, poate, ca agentul nu le stapaneste atat de bine.
Sarcinile zilnice includ:
Programarea vizionarilor/ inspectiilor
Trimitere oferte imobiliare
Negocierea condițiilor de vânzare
Pregatirea documentelor: fise de vizionare/ proprietate, contracte vanzare-cumparare/ inchiriere
Prospectarea pietei
Previziuni de piață
Marketing
Gestionarea bazelor de date, de clienți și proprietăți
Inspectarea și stabilirea prețului proprietatilor
Oferirea de servicii imobiliare complete
Inapoi la blog