De la Franciza traditionala la "Franciza imobiliara... Personala"!
Conceptul de “Franciza Imobiliara Personala” este un sistem de marketing intr-o Retea de “persoane francizate” care doresc sa-si pastreze propriul brand, se ajuta reciproc si coopereaza intre ei, nu este o franciza traditionala, cum sunt alte francize, ale carui model se bazeaza pe proprietari (owneri) de agentii imobiliare care colaboreaza sub un singur brand.
Este un sistem deschis pentru orice individ care nu tine cont de ce facultate ai facut, daca ai facut, cine sunt parintii tai, ce rasa esti sau ce sex ai. Acest sistem scoate la iveala un gen diferit de leader care ii inspira si ii ajuta pe cei din jurul lui sa-si indeplinesca visele.
Acest concept se adreseaza in mare parte celor care vor sa-si depaseasca statutul de angajat sau de agent colaborator si vor sa dobandeasca aptitudinile unui antreprenor de succes intr-o piata reala care este in continua schimbare.
De asemenea acest concept se adreseaza celor care se simt confortabil sa lucreze dupa principiile lor, dar vor sa adere la o “retea imobiliara” prin care sa aiba acces la o baza de date comuna – MLS si un CRM performant de ultima generatie impreuna cu posibilitatea de a se educa in mod continuu prin Programul de Educatie National oferit de comunitatea noastra.
Acest concept face de fapt trecerea de la franciza imobiliara traditionala la afacerea secolului XXI - modelul de business in retea. Acum cand vorbesti de logo nu te gandesti doar la rma ci si la persoana. Franciza traditionala a pus si pune in continuare prea mult accent pe marca proprie si mai putin pe agentul - expert local care, de fapt si acesta este un brand ce re‑ecta pozitiv compania. Prin alierea la reteaua noastra, Apollons reprezinta certicarea acelui brand local, la nivel national.
Beneciile Majore acestui Model de Afaceri sunt:
• Comisionul este 100% al agentului
• Costuri operationale mici
• Branding si expunere masiva fara costuri pentru tine
• Ai suport permanent din partea echipei
• FARA Bariere in construirea propriului Brand
• Accentul pus pe educatia imobiliara
• Acces la instrumente de lucru de ultima generatie
• Faci parte dintr-un mediu colaborativ plin de energie
„Farmecul acestei Francize Imobiliare
Inapoi la blog